
Manager Achiziții și Logistică
Căutăm o persoană motivată şi energică pentru coordonarea, supervizarea, si urmarirea activitatilor de aprovizionare,
gestiune si transport, prin asigurarea suportului necesar derularii acestor activitati.
Aplică DOAR DACĂ:
- Deţii abilităţi de comunicare si negociere, persuasiune, capacitate de analiză şi sinteză, organizare şi planificare, orientare către rezultate, gândirea și planificarea strategică.
- Ai o experienta de minim 2 ani - pozitie similara.
- Ai cunoştinţe de limba engleza.
- Ai cunoştinţe de operare MS Office, Google Suite.
- Esti orientat către rezultate si dezvoltarea companiei.
- Iti place sa citesti si sa te dezvolți.
- Prin natura activitatii de interfata companie-client, trebuie sa fi extrovertit, orientat spre actiune, sa stii sa comunici structurat si sa sintetizezi informatiile primite si sa le comunici in timp util si eficient conducerii si colegilor din echipa . Trebuie sa manifesti amabilitate, politete in relatiile cu clientii. Sa stii ca poti actiona in mod independent cat timp aceste decizii sunt in favoarea companiei, dar in acelasi timp sa reusesti sa realizezi si o munca de coordonare a echipei. Sa anticipezi nevoile companiei si sa actionezi in consecinta.
Constituie avantaj cunoașterea limbilor franceză/germană sau maghiară.
Află care vor fi principalele tale responsabilități în echipa noastră:
- Coordoneaza activitatea depozitului
- Raspunde de corectitudinea stocurilor si evidentelor, conform procedurilor.
- Optimizarea spatiilor de depozitare si reducere a cheltuielilor.
- Urmareste zilnic, pe baza rapoartelor, necesarul de materii prime, semifabricate, mărfuri, accesorii şi materiale necesare producţiei şi activităţii administrative.
- Verifica rapoartele zilnice de stoc (scriptic – faptic) si aproba masuri de rezolvare a diferentelor.
- Lanseaza comenzile către furnizorii acceptaţi ai firmei şi le urmareste până la recepţia lor efectivă.
- Face demersurile necesare ca produsele comandate să ajungă la destinaţie prin intermediul firmelor de trasport, în conditii cât mai avantajoase.
- Este persoana de contact pentru procedurile de vămuire a mărfurilor sosite din afara UE.
- Cauta noi furnizori interni sau externi, pentru mărfurile şi serviciile necesare firmei în condiţii cât mai favorabile.
- Negociaza preţurile, termenele de livrare şi de plată cu furnizorii.
- Efectueaza evaluarea furnizorilor pe baza criteriilor de calitate prevăzute în "Fişa de evaluare a furnizorului".
- Intocmeste comenzile de transport pentru importuri, exporturi sau transport national.
- Raspunde de intocmirea si corectitudinea documentelor aferente domeniului de activitate.
- Coordoneaza aprovizionarea cu materii prime si material de la si catre terti.
- Urmareste receptionarea marfii aprovizionate conform procedurilor existente.
- Stabileste (impreuna cu Directorul de Productie si Directorul Tehnic) procedura de lucru referitoare la afluirea si defluirea sectiei (sectiilor) de productie (ex: aprovizionarea cu materii prime, auxiliare, semifabricate, etc- din depozitele gestionate, precum si colectarea si depozitarea adecvata a produselor, semifabricatelor, produselor reziduale si deseurilor tehnologice).
- Sugereazã acţiuni preventive pentru îmbunãtãţirea continuã a Sistemului de Management al Calitãţii.
- Evalueaza performanta profesionala a salariatilor pe care-i are in subordine in conformitate cu procedura de personal, sau la solicitarea conducerii.
Cum esti tu in mod natural?
- Comunici eficient.
- Ești optimist din fire și gândești în ansamblu.
- Ești o persoană conștientă de faptul că orice sarcină de serviciu are un termen de finalizare și consideri că ești capabil să te încadrezi în timpii de lucru.
- Îți dorești să lucrezi într-o companie în continuă dezvoltare.
- Ești deschis la învățarea de noi deprinderi în domeniu şi iei parte cu plăcere la training-uri.
- Ești dornic să îți îmbogățești cunoștințele ori de câte ori ai ocazia.
- Ai un stil de viață sănătos.
De ce ar fi o oportunitate pentru viitorul tău să lucrăm împreună?
Compania Metamob activeaza de peste 25 ani in acest domeniul de prelucreare e metalului . In prezent avem in derulare proiecte de dezvoltarei tehnologica extinderea liniei de productie. Cu o baza de clienti fermi si in continua dorinta de dezvoltare in piata europeana. Avand procese stabile si capacitate de productie prin tehnologie moderna.
- Vei avea oportunitatea de a lucra cu o echipa de management profesionalisti si cu experienta.
- Vei avea posibilitatea să implementezi proiectele pe care le consideri valoroase pentru companie, pentru că una dintre valorile noastre este dezvoltarea personală și profesională continuă.
- Îți vei pune amprenta în dezvoltarea companiei.
- Vei avea libertatea și responsabilitatea deciziilor luate, ceea ce te va ajuta să-ți dezvolți gândirea critică și abilitatea de a lua decizii.
- Vei avea un program flexibil, adaptat nevoilor personale sau familiale și posibilitate de telemuncă.
- Vei beneficia de un mediu în care sa îți poți dezvolta în continuare un Stil de Viață Sănătos, compania având propria Sală de Fitness utilată și de activități care să ajute în acest sens.
- Vei avea posibilitatea de dezvoltare personală și profesională accesand un program de coaching.
- Te vei bucura de stabilitatea locului de muncă.
- Vei avea transportul asigurat sau decontarea contravalorii unui abonament de autobuz.
- Vei beneficia de tichete de masă în valoare de 20 lei/zi și de asigurare de accidente 24/24 în România şi UE.
- Vei beneficia de bilete reduse la Aquastar, pachetul incluzând zona de piscine interioare/exterioare, sauna şi zona de vestiare.
- Vei avea acces gratuit la biblioteca fizică şi virtuală Metamob.
aplică acum