In cadrul firmei noastre, panzele se preiau de catre colegii care se ocupa de verificarea panzelor pentru reparatii. Se dezambaleaza si se verifica corespondenta intre panzele trimise si comanda clientului atat din punct de vedere cantitativ cat si al caracteristicilor (latime, grosime, profil, pas, material). Pe urma se analizeaza cerintele clientului si eventualele observatii. Urmatorul pas este verificarea si evidentierea cu marker pe panza zonele cu probleme. Se evidentiaza fisurile, rupturile la sudura, dintii indoiti si cei rupti. Punem accent si pe abatarile mari de planeitate, incadrarea in lungimea minima. Verificam daca este necesara restelitarea.
Panzele declarate rebut (care nu se pot repara la Metamob) sunt ambalate si marcate cu numele firmei in proprietatea careia se afla si se retrimit la client. Sunt putine cazuri in care se vede din start daca o panza este de rebut. Acestea apar in urmatoarele situatii:
Reguli de acceptare pentru reparatie
In cazul panzelor inguste:
Panzele late:
Vorbim despre reprofilare in cazul in care sunt mai mult de 5 fisuri si lungimea fisurilor nu depaseste 5 mm. Redanturarea se propune daca sunt mai mult de 5 fisuri, iar lungimea depaseste 5 mm dar nu atat de mari incat panza sa fie prea ingusta dupa redanturare, desigur in functie de bombajul panzei.
Ti-a placut acest articol? Aboneaza-te la newsletter si vei primi o data pe luna cele mai noi materiale pe e-mail. Ne gasesti si pe Facebook!
Adresa: Str. Aurel Vlaicu nr. 102-106, 440122, Jud. Satu Mare
Telefon: +40-261-711511
Email: metamob@metamob.ro
Comments powered by CComment